Aj, Aj!!

Jaha nu har man fått ryggskott igen då. Var upp med bruden på dagis imorse och då kände jag att jag hade lite ont. Sen när jag kom hem gick Poa och la sig för han har jobbat inatt. Jag tänkte att jag och pojkarna skulle gå ut och göra rent åt kaninerna. Först får dom en varsin banan och när jag skall lyfta ur Nickis ur matstolen så säger det PANG i ryggen och efter det ser jag ut som ringaren i Notredame! Jag lyckades göra rent åt kaninerna iaf och sen tog vi en liten promenix.

Nu på eftermiddagen ska jag hämta bruden på dagis och sen skall vi åka till Bergslagskatten i Smedjebacken. Poa blev ju kär i en katt när vi var där på öppet hus för någon vecka sen. Det är en hona som är 2 år som har bott hos en missbrukare och som nu kanske ska få flytta in hos oss! Jättefin är hon! Hon heter Lina men Poa vill döpa om henne till Pepsi och Leonor tycker Pepsilina, så vi får väl se hur det blir ....

Efter det kommer mamma hit och ska hjälpa mig sätta upp gardiner i det rummet som ska bli matrum någon gång framöver. Det är ganska mörka gardiner med lite guld i dom. Skickade efter dom och sen ett par tunna svarta från Jotex, behöver få lite nytt här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0