Fullt upp

Ja, fullt upp har det varit idag. Åkte in till mitt nya jobb som jag ska börja på 1/1 och hälsade på. Rektorn visade mig runt och jag fick presentera mig för en del personal. Får mitt schema och sånt efter helgerna, tror det blir jättebra att börja jobba och göra nå annat ett tag. Sen på eftermiddagen åkte jag till solsidan och kollade upp mina ögon som har flimmrat typ hela hösten. Det var stress sa doktorn....ska försöka få mer avlastning med barnen och så......ska tebax imorn bitti och ta lite prover men dom skulle tas fastande så nu får jag inte äta på ett tag. Sen nu på kvällen var vi till dagis på julfest! En riktig höjdare och Leonor var Lucia med krona och rubbet, jättefin såklart! Tomten kom och barnen sjöng så fint, bilder kommer typ imorn när Poa kan hjälpa mig he he. Nu blir det bingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0