Länge sen

Ja nu vr det ett tag sen som jag skrev. Det har varit så mycket, födelsedagar helger och annat. Jag har ju stora barn nu 3 och 1 år.....var tog mina bebisar vägen????Var på 1 års kontroll med pojkarna i måndags, dom växer jättebra.

Domenic 11,1 kg och 73 cm
Loke 11,5 kg och 77 cm

Inatt har Leonor sovit över hos mommo och offa=) Igår kväll åt dom pizza och hade mysigt. Idag har dom varit och grejsat med hästarna. Jag och Poa tog pojkarna i vagnen och prommenerade bort till stallet på em, där mötte mommo och Leonor upp. Sen var jag och Leonor ute och red en sväng, gött! Problemet är att vi bägge vill rida så vi nästan slåss om hästen=) Men Leonor är så duktig och mamma e stolt!

Nu har vi haft skiftbyte här hemma. Från och med 1/1 e Poa hemma och jag får masa mig till jobbet som numer är Vasa skolan.

Nu blir det bastun med älsklingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0